2017. március 22., szerda

Bamboo Island, Maya Bay, Phi Phi

Thaiföldi tartózkodásunk alatt ezt a kirándulást vártam a legjobban. A túrát ismételten az AoNang.hu csapatánál foglaltuk. A szervezéssel minden rendben volt, időben érkezett értünk a transzferes mely a Nopparat Thara Beachen lévő kikötőbe szállított minket. Itt kaptuk meg a karszalagokat és tájékoztatva lettünk minden fontos információról. Délelőtt 10 órakor már a speedboatban ültünk és az első megállónk, Bamboo sziget felé vettük az irányt.

Bamboo Island

Az apró szigeten meglehetősen sok turistahajó kötött ki és ebből következőleg sok ember is volt a szigeten. Hihetetlen tiszta volt a víz. Legszívesebben elbújtam volna valahol és haza sem mentem volna innen. Sajnos 1 órás időtöltés volt a szigeten, mely arra volt elég hogy megmártózzunk a vízben és pár fotót készítsünk.

Második megállónk Phi Phi Lee sziget északi része volt, ahol a Viking Barlangot lehetett hajóról megtekinteni, majd egy lagúnában állomásoztunk egy fél órát. Itt lehetőség volt sznorkelezésre is. Meglehetősen sok kis sárga csíkos halacska érdeklődését keltettük fel.

Ezután következett a fő attrakció a May Bay, mely a sokak által ismert Part című film forgatási helyszínéül szolgált 2000-ben. Ennek hatására a helyszín meglehetősen felkapott turistalátványossággá vált. Naponta több ezer turista érkezik ide Phuketről, Ao Nangról és a környező további nyaralóhelyekről. Itt is valamivel több mint 1 óránk marad a fürdőzésre.

Maya Bay

Maya Bay után Phi Phi szigeten kötöttünk ki, ahol az ebédünket fogyasztottuk el. A kirándulás árban bőséges, svédasztalos ebéd, a hajón korlátlan ital fogyasztás is benne foglaltatott.

Phi Phi Don sziget
Ebéd után még meglátogattuk a Monkey Beach-t, ami 5 perc hajóútra volt Phi Phitől. Itt is a majmok voltak a sztárok. :)

Ezután hazafelé, Ao Nang felé vettük az irányt. Kb. 1 óra elteltével meg is érkeztünk. A kikötőből végezetül egy rozzant, "old school", de meglehetősen vicces busszal hazaszállítottak mindenkit a hotelba. Szuper nap volt, szuper élményekkel teli!

Transzfer buszunk. :)

1. Phi Phi Donon felmentetek a hegyre vagy az nem saját kép? Mi fel akartunk menni, de mondték, hogy messzire ne menjünk el és semmi útmutatást nem találtunk, merre vezethet az ösvény.
    Nekem ezena kiránduláson a zölddel benőtt sziklák közötti lagúnákban tetszett a legjobban. A Maya Bay nekem egy kicsit sok volt, legalább 20 csónak és ezer ember, tömega parton, hogy magát a partot lehetetlen volt fotózni...Látom, ez nálatok sem volt más. Mégis nagy élmény volt ilyen csodás helyeket látni.

1. sajnos oda nem volt idő felmászni, pedig szívesen megjártam volna. Maya Bay-t nem értettem, hogy 17 év után a Part c. film elkészítése után miért örvend még mindig ekkora hírnévnek. Állítólag a 2004-s tsunami átformálta ezt öblöt is teljesen. Nekem kicsit csalódás volt. Máshogy képzeltem el. A kirándulás összességében viszont szuper volt!